اصفهان،اتوبان شهید دستجردی،مجموعه‌ی سیتی سنتر،طبقه‌ی سوم و چهارم 0315393 info@cuoi.ir

cuoi

دومین جشنواره ملی« برسمند سخن» در اصفهان آغاز بکار کرد

شهریور 29، 1402

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر، دومین جشنواره ملی« برسمند سخن» با حضور بیش از 100 شرکت کننده از سراسر کشور و با همت مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر و آکادکی سخن در اصفهان آغاز بکار کرد.
این جشنواره برای دومین سال متوالی و به منظور شناسایی استعدادها و ارتقای سطح علمی و فنی مجریان و سخنوران در کشور برگزار می‌شود.
علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای سیاستگذاری دومین جشنواره ملی «برسمند سخن»
به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی مجریان و سخنوران بر سمند سخن
علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای سیاستگذاری دومین جشنواره «بر سمند سخن» با بیان اینکه امسال برگزاری جشنواره همزمان با ماه ربیع الاول است و این بسیار مبارک است، گفت: حضور شرکت کنندگان از استان های دیگر برای ما مایه مباهات است که قدردان این حضور هستیم.
رئیس شورای سیاستگذاری دومین جشنواره ملی «بر سمند سخن» با بیان اینکه این جشنواره در پایان برگزیدگانی خواهد داشت، تصریح کرد: در نگاه ما همه شرکت‌کنندگان برنده هستند و انتظار این است که قوانین مرتبط با جشنواره رعایت شود.
همچنین فائزه فتاحی، رئیس دومین جشنواره ملی مجریان و سخنوران بر سمند سخن با بیان اینکه این جشنواره با هدف استعدادیابی و تقویت سخنوری برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشنواره‌ها آغاز راه است، کسب تجربه را در جشنواره ها خواهیم داشت.
وی افزود: برای دومین «جشنواره ملی بر سمند سخن» بیش از 100 شرکت کننده از استان‌های مختلف حضور دارند که در بین آنها شاهد حضور گروه‌های سنی مختلف و به ویژه خردسالان هستیم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!