اصفهان،اتوبان شهید دستجردی،مجموعه‌ی سیتی سنتر،طبقه‌ی سوم و چهارم 0315393 info@cuoi.ir

cuoi

دفتر دپارتمان های تخصصی مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر افتتاح شد

مرداد 17، 1402

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش جامع علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر، آئین افتتاح دپارتمان های تخصصی مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر برگزار شد.
کوروش محمدی، رئیس مرکز آموزش اصفهان سیتی سنتر در این آئین اظهار داشت: ما رویکرد نو و نوین را در دستور کار داریم و سعی داریم تصمیمات را از منیت ها و تصمیمات فردی به سمت اتاق‌های فکر گروهی ببریم تا به پویایی برسیم.

وی افزود: خرد جمعی همواره حلقه گمشده فعالیت ها در دوره تاریخ بوده و امروز سعی داریم ساختارشکنی کنیم و از خرد جمعی برای تحقق اهدافمان استفاده کنیم.

عادل دهدشتی، مدیر ارشد برندهای گروه صنعتی انتخاب نیز در این آئین اظهار داشت: کسانی که در حوزه صنعت و بنگاه اقتصادی فعالیت دارند همواره نگاه پروژه محور و کسب و کاری دارند.

وی ادامه داد: در حوزه برندسازی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی باید توجه داشت که فروش تجربه ها می‌تواند در این زمینه منجر به ارزش آفرینی و درآمدزایی شود.

مدیر ارشد برندهای گروه صنعتی انتخاب برندسازی را مسیری برای توسعه پایدار دانست و گفت: در ابتدا باید مزیت های خود را بشناسیم و بعد با تقویت آن در روند برندسازی قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه های بزرگ دنیا به برندسازی اندیشیده‌اند، تصریح کرد: امروز دانشگاه به کسب و کار ارزش آفرین تبدیل شده و صرفا به تولید دانش توجه نمی‌شود.

دهدشتی با بیان اینکه ارزش فراتر از دانش است، ابراز داشت: باید توجه داشت که سبک زندگی این روزها در اولویت قرار گرفته است و دانشگاه های بزرگ دنیا به این امر توجه دارند.

وی اضافه کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه ها امروز یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های سنجش دانشگاه ها تلقی می‌شوند .

مدیر ارشد برندهای گروه صنعتی انتخاب با بیان اینکه برندسازی مسیری برای هویت بخشی به دانشگاه ها است، ادامه داد: منظور از برندسازی، فضای ساختمان، انتخاب اساتید و دیگر اتفاقاتی است که در دانشگاه رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه حضور فیزیکی مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر در مجموعه تجاری، گردشگری و... عاملی برای برندسازی این مرکز است، ادامه داد: در این اکوسیستم دپارتمان ها می‌توانند به تقویت برندسازی کمک کنند و این تأثیرگذاری می‌تواند در همه بخشها باشد.

دهدشتی با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر می‌تواند تاثیرگذاری جدی در رشته های خاص از جمله روابط عمومی و برندسازی داشته باشد، ابراز داشت: باید نیازهای اجتماعی و فرهنگی کشور را ارزیابی و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه برند بدون کمک و مراقبت همه اجزای یک اکوسیستم ایجاد نخواهد شد، افزود: هر تصمیمی در لایه‌های مختلف منجر به تقویت و توسعه ارزش‌ها می‌شود.

مسعود صرامی، مدیرعامل مجموعه پرستیژلند نیز در این آئین با بیان اینکه آنچه به مرکز جامع علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر ارزش می‌دهد، دانشجویان، اساتید و کارکنان هستند، گفت: ما باید نوآوری داشته باشیم و خط شکن باشیم و در غیر این صورت موفق نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه برند مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر منجر به جذب دانشجویان از دیگر شهرها شده است، افزود: ما ارزش آفرینی را جزیی از ساختار خود می‌دانیم و از این رو موفق خواهیم بود.
گفتنی است در پایان این مراسم از پوستر دپارتمان های تخصصی مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر نیز رونمایی شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!