اصفهان،اتوبان شهید دستجردی،مجموعه‌ی سیتی سنتر،طبقه‌ی سوم و چهارم 0315393 info@cuoi.ir

cuoi

مراحل انجام فارغ التحصیلی و صدور گواهینامه موقت اعلام شد

تیر 26، 1402

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، شرایط انجام فارغ التحصیلی و صدور گواهینامه موقت دانشجویان مراکز علمی کاربردی به شرح زیر اعلام شد...

  1. دانشجو پس از گذراندن همه دروس خود همراه با کارورزی ۱ و ۲ و ثبت نهایی نمرات 2 هفته پس از اتمام تمامی آزمون‌های ترم آخر باید به سامانه هم آوای خود مراجعه و از قسمت تسویه حساب شهریه‌های معوقه خود را با کارت‌های عضو شتاب دارای رمز دوم تسویه نماید. پس از تسویه کامل از قسمت درخواست فارغ التحصیلی نسبت به درخواست و پرداخت حق فارغ التحصیلی با کارت‌های عضو شتاب دارای رمز دوم اقدام کند.
  2. پس از تسویه حساب و درخواست فارغ التحصیلی دانشجویان باید با مراجعه حضوری به واحد فارغ التحصیلان یا تماس تلفنی از تکمیل بودن پرونده مراحل تسویه حساب اطمینان یابند.
توجه: پرونده‌هایی که تسویه حساب نکرده باشند و درخواست فارغ التحصیلی ثبت نکرده باشند بررسی نمی‌شود.
  1. پس از دریافت تاییدیه دانشجو از واحد آموزش و تکمیل پرونده و نداشتن بدهی، پرونده دانشجو وارد فرایند فارغ التحصیلی می‌شود.
  2. همه اقدامات از ابتدا تا صدور گواهینامه موقت در گزینه درخواست فارغ التحصیلی سامانه هم آوای دانشجو قابل رویت است و پس از تایید رئیس استان دانشجو می‌تواند برای دریافت گواهینامه موقت خود به مرکز محل تحصیل مراجعه کند.



ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!