اصفهان،اتوبان شهید دستجردی،مجموعه‌ی سیتی سنتر،طبقه‌ی سوم و چهارم 0315393 info@cuoi.ir

cuoi

حضور تیم ارزیاب سازمان خدمات دانشجویی وزارت علوم از مرکز علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر

دی 25، 1402

به منظور بررسی امکانات و اعتبارسنجی در حوزه جذب دانشجویان غیر ایرانی تیم ارزیاب سازمان خدمات دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان، دکتر رضا زکی زاده نماینده اداره کل دانشجویان بین الملل وابسته به سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه ضمن بازدید از امکانات و فضاهای آموزشی و رفاهی مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر در جلسه با مسئولین این مرکز آموزشی در زمینه چگونگی آمادگی زیر ساخت های مرکز برای جذب هرچه بیشتر دانشجوی بین المللی‌ و همچنین فرآیندهای کنسولی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دکتر زکی زاده در این جلسه در سخنانی با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های با کیفیت به متقاضیان بین المللی‌ گفت: باید در نظر داشت که در کنار اهمیت افزایش تعداد دانشجویان بین المللی در کشور، کیفیت آموزش و پژوهش، خدمات رفاهی و فرهنگی دانشگاه های دانشجو پذیر موضوعی بسیار مهم بوده و نباید از آن غفلت شود.
وی افزود: دانشجویان بین المللی به مثابه سفیرانی هستند که با اقدامات سنجیده علمی و فرهنگی ما، پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورهای خود، مانند سرمایه های معنوی انتقال دهنده تمدن اسلامی خواهند بود که در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد.
نماینده اداره کل دانشجویان بین الملل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار امیدواری کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر با ارائه عملکردی مناسب بتواند الگوی مناسبی در ارائه آموزش های مهارتی در حوزه بین الملل باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!