اصفهان،اتوبان شهید دستجردی،مجموعه‌ی سیتی سنتر،طبقه‌ی سوم و چهارم 03136550515,03136516834 [email protected]

رشــته های تحصیلی

معماری داخلی دانشگاه سیتی سنتر

معماری داخلی

رشته ی معماری داخلی به منظور تربیت نیروهای آشنا به مبانی نظری معماری داخلی و متخصص مبانی عملی آن است. ماهیت این رشته، میان‌ رشته ‌ای بوده و به میزان بهره‌ مندی از دانش معماری و علم محاسبات و دانش فنیِ تحلیل انسان- محیط- محصول، از ظرفیت ‌های هنری برای زیباسازی بستر زیست انسان نیز استفاده می ‌کند. تمامی بناهای معماری و برخی از محصولات مبلمان شهری و طراحی صنعتی می ‌تواند در دایره ی فعالیت ‌های یک معمار داخلی بگنجد. دانش یک معمار داخلی مکمل فعالیت ‌های بسیاری از هنرمندان و مهندسان است. دانش ‌آموخته دوره کارشناسی معماری داخلی، دارای مهارت‌ های لازم برای فعالیت در بازار طراحی فضاهای داخلی ساختمان ‌ها بوده و می ‌تواند این مهم را با فعالیت‌ در شرکت ‌های فنی و مهندسی یا تأسیس شرکت وکارگاه انجام دهد.

سر فصل کاردانی معماری - معماری داخلی

سر فصل کارشناسی معماری- طراحی محیط داخلی

مدیریت هتلداری دانشگاه سیتی سنتر

مدیریت هتلداری

تنوع خدمات در هتل توسط نیروهای متخصص انجام می گردد و این تخصص رضایت میهمانان را فراهم می کند. این رشته زمینه ی تربیت نیروهای متخصص را مهیا می سازد. امروزه تنها داشتن سرمایه برای توسعه ی هتل داری کافی نیست بلکه دانش، مهارت و توانمندی های مدیر هتل عاملی بسیار کلیدی می باشد. وجود افرادی که با اصول مدیـریتی و مهارت هتل داری ازجمله راه های مدیریت کارکنان، نحوه ی برقراری ارتباط با مشتریان، نحوه ی اسـتفاده از سیستم های مدیریت هتل و اصول مهمان داری آشنایی داشته باشد، ضرورت و اهمیت این رشته را مشخص می کند.

سر فصل کاردانی هتلداری

سر فصل کارشناسی مدیریت هتلداری

مدیریت کسب و کار دانشگاه سیتی سنتر

مدیریت کسب و کار

آشنایی با مبانی نظری کسب و کار، آموزش های مهارت های لازم برای اداره ی واحدهای صنفی تولیدی، خدمات فنی و خدمات توزیعی در این دوره محقق می گردد. مدیریت کسب و کار با توجه به نیاز جامعه رو به رشد امروزی کشور و با هدف تربیت مدیرانی که کارکردهای کلان مدیریتی در سطوح مختلف را به گونه ای رشد یافته به اجرا درآورند، در زمره گزینه های موجود برای انتخاب رشته ی تحصیلی قرار گرفته است. تحلیل مسائل و ارائه راهکارهای قابل اجرا برای انواع واحدهای تولیدی و خدماتی، سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) ، مباحث رفتار سازمانی و مدیریت موثر منابع انسانی و در نهایت برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک گوشه ای از موضوعات مورد بحث در رشته ی مدیریت کسب و کار هستند که در این رشته به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرند.

سر فصل کاردانی مدیریت کسب و کار

سر فصل کارشناسی مدیریت کسب و کار

هنرهای تجسمی دانشگاه سیتی سنتر

هنرهای تجسمی-گرافیک

گرافیک هنر ارتباط بصری است که پیامی را از ترکیب تصویرها، واژه‌ها و ایده‌ها اطلاعاتی را به تماشاگر منتقل کرده و به ویژه در او تاثیر مشخصی می گذارد. گرافیک مترادف هنر ترسیمی، تصویرسازی، نمودار یا طرح همراه با موضوعات چاپی می باشد. این رشته با بکارگیری تکنیک های مختلف خلق آثار بر روی سطوح مختلف نظیر کاغذ، دیوار، بوم، فلز، چوب، پارچه، پلاستیک، نمایشگر رایانه، سنگ و … وظیفه ی انتقال پیام به مخاطب به بهترین نحو ممکن را بر عهده دارد. فارغ ‌التحصیلان این دوره قادرند با تهیه انواع طرح برای معرفی و ارائه یک موضوع مانند علامت و اطلاعات (آرم سازی، پوستر سازی و…)، اجرای انواع صفحه آرایی، آموزش هنر، طراحی و تصویر سازی برای عنوان های مختلف، طراحی تبلیغات ( کاتولوگ، بروشور و…) در بازار کار فعالیت نمایند.

سر فصل کاردانی هنرهای تجسمی – گرافیک

مدیریت گردشگری دانشگاه سیتی سنتر

مدیریت گردشگری

صنعت گردشگری بزرگ ترین‌، گسترده‌ ترین و متنوع‌ ترین صنعت در دنیاست. در بسیاری از کشورها‌ این صنعت منبع اصلی درآمد، ایجاد اشتغال و عامل توسعه زیرساخت ‌هاست؛ بنابراین لازم است افرادی در این زمینه آموزش دیده و به صورت تخصصی فعالیت نمایند. وظایف مربوط به مشاغل حوزه ی خدمات گردشـگری شامل ایجاد تسهیلات لازم برای سفرهای انفرادی و گروهی، تأمین مکان و وسایل سـفر و گشت های برنامه ریزی شده، احاطه به قوانیــن و مقررات مسافرت و تردد، منوط به دانش فنـی و تسلط به تکنـــولوژی های روز بوده که در این رشته محقق می شود.

سر فصل کاردانی گردشگری

سر فصل کارشناسی مدیریت گردشگری

موسیقی دانشگاه سیتی ستتر

موسیقی-ساز کلاسیک

از آنجا که موسیقی با روح انسان عجین شده و ابزاری آرام بخش برای او به حساب می آید، توجه به آن در زندگی بشر بسیار ضروری می باشد. در نتیجه با هدف گسترش دانش عملی و نظری موسیقی، رشته های مرتبط در دانشگاه های جهان ایجاد شده است. نوازندگی موسیقی کلاسیک یکی از این رشته ها می باشد که هدف آن تربیت نوازندگانی است که با کسب دانش نظری و عملی موسیقی کلاسیک بتوانند در ارکسترهای موسیقی عضویت یابند. هدف از رشته نوازندگی موسیقی کلاسیک صرفاً تربیت نوازنده نیست، بلکه پرورش موسیقی دان است و در واقع فارغ التحصیل این رشته باید علاوه بر تبحر در نوازندگی، در بعد پژوهشی و علمی نیز کارآمد باشد.

سرفصل کاردانی موسیقی-ساز کلاسیک

موسیقی دانشگاه سیتی ستتر

موسیقی-ساز ایرانی

اهمیت روزافزون جایگاه موسیقی در جهت اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی در سطح داخلی و بین‌المللی، ارتقاء کیفی و رشد ارزش ‌های معنوی موسیقی ایرانی مبتنی بر فرهنگ ملی، نبود دوره های موسیقی با گرایش‌ های عملی در سطح دانشگاهی و تربیت نیروهای متخصص به منظور اجرای قطعات موسیقی متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی از جمله عوامل مؤثری است که ضرورت و اهمیت آموزش نوازندگی ساز ایرانی را آشکار می‌سازد. نوازنده ی ساز ایرانی در موسیقی به شخصی اطلاق می‌شود که با آموختن مهارت‌ های مختلف شامل نوازندگی ساز ایرانی، دیکته موسیقی و تربیت شنوایی، تئوری موسیقی و هارمونی و نیز همنوازی سازهای ایرانی بدر این زمینه به فعالیت می پردازد.

سرفصل کاردانی موسیقی-نوازدگی ساز ایرانی

سرفصل کارشناسی موسیقی-نوازدگی ساز ایرانی

کارگردانی دانشگاه سیتی سنتر

کارگردانی

گسترش استفاده از رسانه های جمعی نیاز به نیروی انسانی متبحر و کارآمد و ضرورت آموزش این نیروها در چارچوب نیازهای هنرهای نمایشی را پررنگ تر می نماید. با توجه به این نیاز و کمبود رشته های تحصیلی مرتبط در مجموعه ی آموزش عالی کشور، بدیهی است برنامه ریزی رشته کارگردانی و آموزش مهارت های لازم برای این رشته برای دانشجویان اهمیت می یابد تا فارغ التحصیلان این رشته ، با تعهد و احساس مسئولیت به جامعه اسلامی ، زمینه های تازه ای در ارتقا کیفیت برنامه های تولیدی از طریق خلاقیت های مورد نیاز، تخصص های مرتبط با کارگردانی فراهم آورند.

سرفصل کاردانی سینما-کمک کارگردانی

سرفصل کارشناسی سینما-کارگردانی

بازیگری دانشگاه سیتی سنتر

بازیگری

هنر بازیگری به عنوان یکی از ارکان هنر نمایش، دارای پیشینه قوی در ایران است و نقشی اساسی را در اعتلای فرهنگ ها بازی کرده است.
هدف از ایجاد رشته بازیگری تربیت متخصصان و هنرمندانی است که بتوانند با استفاده از هنر خود در رسانه های مختلف مانند تئاتر و تلویزیون و سینما، در راه گسترش و اعتلای فرهنگ کشور قدم موثری بردارند. بازیگر خوب فردی است که می تواند نقش های واگذار شده در صحنه های مختلف فیلم و نمایش را به نحو احسن با رعایت وقایع و چهره های واقعی در جامعه ایفا نمایند و در اجرای فیگور، احساسات، تغییرات چهره، بدن و سایر ژست ها قابلیت انعطاف داشته باشد.

سرفصل کاردانی بازیگری

هنرهای تجسمی عکاسی سیتی سنتر

هنرهای تجسمی-عکاسی

عکاسی هنری جریان ساز در تمامی شاخه های علوم و فنون و نیز سایر رشته های هنر است. رابطه ی ویژه ی این هنر با سایر هنرهای زیبا به ویژه هنر مدرن، بر کسی پوشیده نیست. از سوی دیگر، مبانی نظری و تحقیقی بسیاری از تحقیقات و پژوهش های علمی در علوم مختلف و فن آوری ها، وابسته به اسناد و مدارکی است که عکاسی آن ها را در اختیار پژوهشگران می گذارد. لزوم روز افزون نیاز به آموزش حرفه ای و تربیت عکاسان در هر جامعه ای نیاز مشترک است. از این منظر، تربیت خبرگانی که نیازهای حرفه ای جامعه را در این زمینه تأمین نمایند امری ضروری است.

سرفصل کاردانی هنرهای تجسمی-عکاسی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!