اصفهان،اتوبان شهید دستجردی،مجموعه‌ی سیتی سنتر،طبقه‌ی سوم و چهارم 0315393 info@cuoi.ir

cuoi

نخستین کرسی آزاد هم اندیشی

آبان 28، 1402

نخستین کرسی آزاد هم اندیشی مرکز علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر برگزار شد
روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه، نخستین کرسی آزاد هم اندیشی مرکز علمی کاربردی سیتی سنتر اصفهان با اجرای علیرضا رحیم زاده دانشجوی رشته سینما در سالن گردهمایی این مرکز برگزار شد.
در این برنامه که با حضور رئیس و معاونین مرکز برگزار شد جمع قابل توجهی از دانشجویان از رشته های مختلف مرکز حضور داشتند و مطالب و مطالبات خود را از طریق تریبون این کرسی آزاد بیان کردند.
شایان ذکر است کلیه فعالیت های مربوط به برنامه ریزی، طراحی و اجرای این کرسی آزاد توسط دانشجویان فعال و انجمن های علمی مرکز انجام شده است.
در این برنامه جمعی از دانشجویان از طریق تریبون آزاد درفضایی آرام، صمیمی و بدون هیچ مانعی مطالبات، انتقادات، کمبود امکانات و تجهیزات و برخی نارسایی ها در فضای آموزشی مرکز را با صراحت بیان کردند.
در ادامه این برنامه علیرضا نصر اصفهانی قائم مقام و ‌معاون پژوهشی مرکز نسبت به سوالات و مطالبات مطرح شده پاسخ های لازم را ارائه نمود و وعده حل مسایل مطرح شده در این کرسی آزاد را متذکر شد، در پایان این برنامه دکتر کورش محمدی ریاست مرکز نیز دستور رسیدگی آنی به چند مطالبه از مطالبات بحق مطرح شده دانشجویان را صادر کردند که این اقدام ایشان با استقبال دانشجویان مواجه شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!