اصفهان،اتوبان شهید دستجردی،مجموعه‌ی سیتی سنتر،طبقه‌ی سوم و چهارم 0315393 info@cuoi.ir

cuoi

تقدیر رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان از رئیس مرکز سیتی سنتر

مهر 03، 1402

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر، دکتر غلامرضا مالکی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با ارسال پیامی از همکاری مرکز آموزش اصفهان سیتی سنتر به دلیل همکاری در برپایی موکب‌های اربعین حسینی در سال جاری تقدیر کرد.
متن پیام قدردانی دکتر مالکی به شرح زیر است...
"مواکب حسینی یک فرهنگ جدید پایه گذاری شده به برکت امام حسین است.
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
جناب آقای دکتر کوروش محمدی
سرپرست محترم مرکز آموزش علمی کاربردی سیتی سنتر
با سلام و احترام
درود و ارادت خاضعانه محضر خادمان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با الطاف واسعه خداوند متعال مراسم راهپیمایی اربعین که به تعبیر مقام معظم رهبری دامه) (توفیقاته) پرچم بلند حضرت سیدالشهداء عليه السلام و نشانه اراده پروردگار برای افراشته کردن پرچم اسلام اهل بیت است.
دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان
عنْدَكَ اقدامات ارزشمند شما در پاسداشت مراسم عظیم اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ ، فراموش نشدنی است و برایتان استجابت این دعای شریف (اللّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَيْنِ يَومَ الْوُرُودِ وَثَبِّتْ لِي قَدَمَ صِدق مَعَ الْحُسَيْنِ وَأَصْحَابِ الْحُسَيْنِ الَّذِينَ بَدَّلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَيْنِ علیه السلام) را از درگاه باریتعالی مسئلت دارم. مطمئناً در این مسیر تعالی بخش مشکلات و مسائلی نیز بود که باعث رنجش گردید که امیدوارم با کوله بار تجربه کسب شده در سال جاری در سالهای آینده مشکلات این پیاده روی عظیم و معنوی در جامعه دانشگاهی به حداقل ممکن برسد. بر همین اساس مراتب تقدیر و تشکر و قدردانی خود را محضر شما اعلام مینمایم و بجاست سجده شکر به درگاه خداوند منان از بابت توفیق حضور پرشور و خدمتگزاری بی شائبه و خالصانه شما را به زائرین و شرکت کنندگان در این همایش معنوی به جا آوریم انشاء الله توفیق یابیم با بهره گیری از تجارب گذشته و امسال، اربعین ۱۴۰۳ را در سازماندهی و خدمت به زائرین به نحو شایستهای اجرا نمائیم.
غلامرضا مالکی "

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!