اصفهان،اتوبان شهید دستجردی،مجموعه‌ی سیتی سنتر،طبقه‌ی سوم و چهارم 0315393 info@cuoi.ir

cuoi

راه‌اندازی رشته دانشگاهی برندینگ

شهریور 01، 1401

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی پرستیژلند(اصفهان سیتی سنتر) از راه اندازی رشته دانشگاهی برند برای اولین بار در کشور خبرداد و افزود: نخستین ورودی رشته طراحی و توسعه برند از مهرماه امسال در مرکز علمی کاربردی پرستیژلند (اصفهان سیتی سنتر) تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری اصفهان، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی پرستیژلند(اصفهان سیتی سنتر) از راه اندازی رشته دانشگاهی برند برای اولین بار در کشور خبرداد و افزود: نخستین ورودی رشته طراحی و توسعه برند از مهرماه امسال در مرکز علمی کاربردی پرستیژلند (اصفهان سیتی سنتر) تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.

احسان مشکلانی در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری، طراحی و توسعه برند را از مهمترین ویژگی‌های روزآمد فعالیت‌های اقتصادی برشمرد و گفت: امروز برای موفقیت در بازار کسب و کار یکی از موضوعات بسیار مورد توجه برند‌سازی است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی پرستیژلند تصویر‌سازی مناسب از یک کالا یا خدمات در افکار عمومی را رمز موفقیت در بازار عنوان کرد و افزود: برای اینکه بتوانیم هم در بازار داخلی و هم در سطح بین‌الملل با رقبای اقتصادی رقابت کنیم باید برای مخاطبان از خود یک شخصیت مطلوب بسازیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به این‌که امروز طراحی و توسعه برند تبدیل به یک رشته فوق تخصصی در زمینه ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات شده است، اظهار کرد: برند تنها به معنای نشان تجاری نیست بلکه نشان‌دهنده شخصیت تولید کننده، تاجر و مشتری است که با یک محصول یا کالا مرتبط هستند.

مشکلانی با بیان اینکه مفهوم عام برند خود نیز به مفاهیم تخصصی دیگری تقسیم‌بندی می‌شود، افزود: برند داخلی، برند کافرمایی، برند شخصی، برند مشتری و برند محصول از این جمله هستند.

وی در ادامه توسعه فعالیت‌های علمی در زمینه برندسازی را برای بهبود فضای کسب و کار امری ضروری دانست و تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی پرستیژلند (اصفهان سیتی سنتر) بر اساس رسالت خود برای تامین نیازهای صنعت و تجارت استان اقدام به راه‌اندازی رشته طراحی و توسعه برند در مقطع کارشناسی کرده است.

مشکلانی با بیان این که رشته طراحی و توسعه برند از جمله رشته‌هایی بود که توسط وزارت علوم به دفترچه انتخاب کنکور کارشناس 1401 اضافه شده، خبر داد: نخستین ورودی این رشته از مهرماه امسال در مرکز علمی کاربردی پرستیژلند (اصفهان سیتی سنتر) تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.

مشکلانی با اشاره به این که این نخستین بار در کشور است که این رشته به طور تخصصی در دانشگاه با حضور اساتید مطرح کشوری راه اندازی می‌شود، افزود: علاقمندان به تحصیل در این رشته می‌توانند از یکم تا چهارم شهریور در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش کشور ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

معصومه صادقی

لینک اصلی خبر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!