اصفهان،اتوبان شهید دستجردی،مجموعه‌ی سیتی سنتر،طبقه‌ی سوم و چهارم 0315393 info@cuoi.ir

cuoi

ایجاد دفتر نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان سیتی سنتر

دی 15، 1400

به گزارش روابط عمومی شرکت پرستیژلند ایران، خسرو رفیعی، رئیس هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران پس از بازدید از مجموعه قلب شهر با بیان اینکه بعد از مدت ها به اصفهان سفر کرده است، گفت: حضور در سیتی سنتر یک حس و حال عجیب و جذابی را برای من به ارمغان آورد چرا که مدیریت این سیستم موفق شده بهترین ارتباطات را میان مردم و مراجعین خود در این مکان مهیا کند. وی ادامه داد: در اصفهان بزرگ، باید یک سیتی سنتری همانند اینجا باشد تا حق مطلب برای مردم این شهر ادا شود. بزرگترین حسن این مجموعه رفع تمام نیاز های مردم زیر یک سقف است، خواسته هایی که عمدتا تجاری، تفریحی، فرهنگی و گردشگری است.
رفیعی با اشاره به حسن وجود دانشگاه در این مجموعه اضافه کرد: خدمت به علم در اینجا از نقاط قوت سیتی سنتر به حساب می آید و اینکه مدیریت این مجموعه با ارزش گذاری به علم و دانش اقدام به تاسیس چنین مجموعه ای می کند خود جای بسی شادمانی است. وی ادامه داد: اینکه اینجا فقط همه چیز به تجارت و مسائل اقتصادی ختم نشده و جایگاه والای دانش نیز ارج نهاده می شود بسیار قابل تحسین و امیدوار کننده است.


خسرو رفیعی با بیان این نکته که امضای تفاهم نامه میان دانشگاه علمی کاربردی، پردیس بین المللی اصفهان سیتی سنتر و انجمن روابط عمومی ایران یک هدیه ای به دانشجویان رشته روابط عمومی در این مرکز خواهد بود افزود: یکی از دغدغه های اصلی انجمن روابط عمومی ایران همواره بحث گسترش دانش روابط عمومی در سطح کشور است؛ متاسفانه درحالی که حرکت این علم در کشور ما وارد پنجاهمین سال خود شده همچنان از نظر دانش و کاربرد در حوزه روابط عمومی ضعیف هستیم. وی ادامه داد: اینک بسیار خرسندیم که دانشگاه سیتی سنتر در این امر گام برداشته و در صدد رفع دغدغه های ما در این منطقه است.
رئیس هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران با بررسی جزئیات این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه ای که امروز امضا شد می تواند سرآغاز یک حرکت برای ارتقا مشاغل مختلف روابط عمومی در سطح استان اصفهان باشد و به امید خدا می توانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.
رفیعی ضمن بیان این موضوع که مقرر شد در مرکز علمی کاربردی سیتی سنتر یک دفتر و به نوعی یک نمایندگی از انجمن روابط عمومی ایران نیز ایجاد شود گفت: یکی دیگر از دغدغه های ما این است که دانشجویان رشته روابط عمومی در هنگام فارغ التحصیلی، آگاهی کمی نسبت به محل و نوع کارشان دارند؛ این دانشجویان می بایست دوره های مختلف آموزشی و کارورزی را همزمان با تحصیل سپری کنند و هدف اصلی ما از ایجاد این دفتر، رفع این دغدغه است و دوره های لازم با حمایت انجمن روابط عمومی ایران و پردیس بین المللی اصفهان سیتی سنتر برگزار خواهد شد تا همه تحصیل کنندگان رشته روابط عمومی در این دانشگاه به سر منزل مقصود برسند. امیدواریم در نهایت تغییر قابل قبولی در حوزه روابط عمومی در سطح استان و کشور عزیزمان شاهد باشیم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!