اصفهان،اتوبان شهید دستجردی،مجموعه‌ی سیتی سنتر،طبقه‌ی سوم و چهارم 0315393 info@cuoi.ir

cuoi

ثبت نام دانشجویان جدید الورود

مهر 06، 1400

ضمن تبریک قبولی به داوطلبان عزیز لطفا با توجه شرایط خاص بیماری کرونا ، جهت ثبت نام و انتخاب واحد با رعایت پروتکل های بهداشتی در تاریخ و ساعتی که برای شما پیامک شده است به دانشگاه اصفهان سیتی سنتر مراجعه نمایید.

آدرس دانشگاه :

اصفهان بزرگراه شهید دستجردی ، مجموعه اصفهان سیتی سنتر ،طبقه ی سوم

تلفن تماس 36550515 و 36516834

تلفن تماس ضروری 09922023732

مدارک لازم جهت ثبت نام :

* شش قطعه عكس پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.

* یک سری کامل تصوير شناسنامه و اصل آن برای مطابقت.

* یک برگ تصوير كارت ملي و اصل آن برای مطابقت.

* اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام يك برگ تصوير آن.

* اصل كاربرگ 101 (گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترين‌ مقام‌ مسئول، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني یا قرارداد معتبر انجام كار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.

* اصل كاربرگ 103 (فرم تاييديه معدل) برای فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.

* مدركي كه وضعيت نظام وظيفه متقاضیان را با توجه به بند 2-3 مقررات وظيفه عمومي مندرج در صفحه‌ 4 و 5 دفترچه راهنماي پذيرش مذكور مشخص نمايد (براي برادران).

* همراه داشتن کارت بانکی دارای رمز دوم فعال جهت پرداخت اینترنی شهریه پیش بینی جهت پرداخت شهریه علی الحساب 10/000/000 ریال

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!