اصفهان،اتوبان شهید دستجردی،مجموعه‌ی سیتی سنتر،طبقه‌ی سوم و چهارم 0315393 info@cuoi.ir

cuoi

مرکز نمونه گیری آزمایشگاهی خودروگذر

بهمن 05، 1399

مدیرعامل و سرمایه گذار پروژه شهرک سلامت اصفهان با بیان اینکه می توانستیم خیلی بهتر خدمت گذار مردم باشیم، اما متاسفانه گاهی نشسته ایم تا کسی برای ما کاری بکند، گفت: امروز اولین مرکز نمونه گیری آزمایشگاهی خودروگذر مجموعه شهرک سلامت اصفهان افتتاح شد.

مسعود صرامیامروز (شنبه_۴ بهمن ماه) در مراسم افتتاح مرکز نمونه گیری آزمایشگاهی خودروگذر در آزمایشگاه ملل در شهرک سلامت اصفهان، اظهار کرد: ما فقط بنا می سازیم و فکر پشت صحنه بنا را ایجاد می کنیم، اما سرمایه گذاری اصلی را کسانی انجام می دهند که در شهرک سلامت به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه زمانی کمتر کسی به این منطقه رفت و آمد داشت، اما امروز به دلیل حضور متخصصان هر رشته، شهرک سلامت تبدیل به مجموعه ای ارزشمند شده است، گفت: به فکر درآمد نبوده ایم، اما تلاش کرده ایم کاری کنیم که کمتر اصفهانی برای گرفتن خدمات درمانی به خارج از استان مراجعه کنند.

مدیرعامل و سرمایه گذار پروژه شهرک سلامت اصفهان با قدردانی از کادر پزشکی اصفهان، تصریح کرد: کادر پزشکی اصفهان پیشینه خوبی دارند و امروز در همه گیری کرونا همه آنها جان ها را در کف دست گذاشته و به میدان آمدند.

صرامی افزود: می توانستیم خیلی بهتر خدمت گذار مردم باشیم اما متاسفانه گاهی نشسته ایم تا کسی برای ما کاری بکند.در این مجموعه فکر کردیم باید کاری کنیم که دیگران از ما تبعیت کنند، امروز ۳ آزمایشگاه با سالن تصویربرداری و سالن کنفرانس در شهرک سلامت اصفهان افتتاح می شود که کمبود آن در اصفهان احساس می شد.

وی افتتاح این مجموعه را هدیه ای به بخش سلامت استان دانست و گفت: از کسانی که انتقاد کردیم و پذیرفتند و مانع ما نشدند تشکر می کنم. تا امروز همیشه از مسئولان گلایه کرده ام، اما امروز فهمیده ام چقدر در پشت صحنه باید پاسخگو باشند، چون خدمت نکردن، آرامش و خدمت کردن دردسر ایجاد می کند. مسئولان استان این دردسر را برای خودخریده اند تا آینده بهتری برای فرزندانمان داشته باشیم و امیدوارم توان خدمت بیشتر داشته باشند.

شهرداری اصفهان در برخی بخش‌ها جانشین دستگاه ها شده است

شهردار اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرک سلامت اصفهان در راستای ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی به مردم گام های بی نظیری برداشته، اظهار کرد: قرار بود از ابتدا در شهرک سلامت زیرساخت های بهداشتی و درمانی ایجاد شود و خیال مردم را از بابت خدمات مورد نیاز راحت کند.

به گزارش ایسنا، قدرت الله نوروزی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان با ماموریت های متنوع و متعدد، در حوزه سلامت وظایف سنگینی بر عهده دارد، گفت: اگرچه بسیاری از خدمات، متولیان خاص خودش را دارد، اما خوشحالیم شهرداری اصفهان در برخی بخش ها جانشین دستگاه ها شده و در حوزه سلامت نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نمونه گیری آزمایشگاهی در خودرو شاید در نگاه اول ساده باشد، اما در شرایط همه گیری بیماری و نگرانی از رفتن به آزمایشگاه در سایه وحشت از ابتلا به کرونا اهمیت زیادی دارد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه راه اندازی این آزمایشگاه در مردم آرامش ایجاد و ترس را از آنها دور می کند، تاکید کرد: همه ما ماموریت داریم آرامش و آسایش مردم را تامین کنیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه شهرک سلامت بتواند مسیر رشد و توسعه خود را تداوم بخشد، گفت: شهرداری اصفهان از بخش خصوصی که با نگاه توسعه ای در شهر فعالیت می کند حمایت خواهد کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!